luni, 8 noiembrie 2010

Ce vreau eu

Astazi mi-am dat seama ca pot avea tot ce vreau. Ramane doar intreberea "Ce vreau eu?".Imi storc creierii incercand sa aflu raspunsul si nimic. Ma gandesc si ma razgandesc si ramne un mare mister. Orice as face nu stiu si cel mai bine ar fi sa dezvolt ideile fiinf sincera cu mine.

Pe plan profesional:
Vreau un job bine platit, atractiv si intr-un mediu placut.
Vreau un job care imi ofera provocari si care imi ofera posibilitatea de a avansa. (Partial l-am gasit)
Vreau siguranta zilei de maine (imi lipseste cu desavarsire).
Vreau sa excelez la locul de munca (ceva cam complicat).
Acum ma intreb, e deajuns ceea ce vreau? sau trebuie sa vreau mai mult? Ce trebuie sa ofer si ce trebuie sa astept?

Pe plan sentimental:
Vreau un barbat care sa ma iubeasca, care sa ma pretuiasca si sa ma respecte.
Culmea, doar atat vreau. Dar ce sa fac daca gasesc un astfel de barbat si apar o multime de situatii problema in calea noastra?
L-am gasit, exista, barbatul perfect exista cu adevarat. Acest barbat perfect are insa un mare defect, nu va fi niciodata al meu. Nu va fi al meu dintr-o mie de motive. Nu pot fi cu el pentru ca e prea bun, iar eu in imperfectiunea mea voi incerca sa il schimb. Voi vrea intotdeauna mai mult de la el desi el ofera totul. Nu voi sti sa im pretuiesc asa cum trebuie. Il voi alunga pentru ca mai apoi sa imi doresc sa il am dinou langa mine.
Defapt eu nu vreau un barbat perfect. Vreau un barbat defect. Care sa aiba aceleasi defecte ca si mine.

Oare ce vreau?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu