luni, 11 octombrie 2010

Cand nu gasesti ceva ... cauti

Cred ca daca vrei sa fi singur poti iesi pe strada. Oamenii sunt mult prea ocupati ca sa te observe sau nu sunt deloc. Am fost uimita sa descopar ca desi a fost o zi superba de toamna, parcul era aproape pustiu. Unde sunt oamenii? Inchisi in ei insisi, in propriile depresii? Pe strada toti oamenii erau grabiti catre ceva, erau abesenti.
Credeam ca ma pot regasi pe mine printre oameni dar nu am gasit oamenii. Oare aici sa ma fi pierdut eu? Incercand sa fiu ca alti? Mie nu imi plac acesti oameni. Nu vreau sa ma grabesc si sa ma pierd in problemele cotidiene, eu vreau sa ma bucur de natura, de minunile ei.
Nu stiu nimic despre oamenii din jurul meu. Cautand raspunsuri am scos la iveala mai multe intrebari. Prea multe pentru o singura zi. Prea multe pentru mine.
Poate ziua de maine imi va oferi mai multe...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu