vineri, 15 octombrie 2010

Credeam ca pot...

Acum ceva vreme aveam o alta parere despre mine, credeam ca pot face orice. Viata mi-a demonstrat ca gresesc. Acum sunt blocata. As vrea sa fac atat de multe lucruri dar nu pot. Ceva s-a intamplat cu acea fata care facea atat de multe lucruri, care era capabila de orice. Odata nu aveam timp sa respir, iar acum imi e greu sa respir...
In fiecare zi astept sa vina un spiridusi sa ma salveze. Sa faca cineva o minune si sa imi gaseasca un sens al vietii.  In fiecare zi astept desi eu nu am avut niciodata rabdare sa astept. Sunt condamnata sa astept, desi nu stiu sigur ce.
Adevarul e ca imi e frica. Imi e frica sa spun adevarul, imi e frica sa iau decizii. Imi e frica de mine. Imi e frica de ce va fi maine. M-am saturat sa nu fac nimic, dar nu am nici cea mai mica idee ce ar trebui sa fac. Vreau atat de multe lucruri, inca mai vreau, dar nu stiu cum sa le obtin. Nu stiu cum sa ajung acolo unde vreau.
Sunt atatea lucruri de spus si nu e nimic de facut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu